De winkel als klantenmagneet

Het is hard werken als winkelier. U voelt dagelijks de druk van grote internetwinkels. Klanten laten zich informeren in uw speciaalzaak en kopen vervolgens op internet. Het meest gebruikte argument voor omzetverlies is de lagere prijs van de internetwinkels.
Uit recent onderzoek bleken niet de prijs maar service en gemak de keuze van uw klant te bepalen. En dat is even schrikken want dat was toch juist uw specialiteit?
Om bestaande klanten te behouden en nieuwe klanten aan te trekken is het goed combineren van uw winkel (bricks) met een goed ingerichte én goed vindbare webwinkel (clicks) van levensbelang.
Wilt u ook meer inzet en hikt u ook aan tegen het gebruik van de digitale winkel en sociale media? Ik denk en doe graag met u met het opzetten van doelgerichte acties, het inrichten van uw sociale media en het inrichten van een goed lopende webwinkel. Geen lange en dure adviestrajecten, maar direct en betaalbaar aan de slag voor meer rendement.
Hartelijke groet,
Duco Scholtanus